Καλτσάς: «Δεν πιστεύω ότι μπορεί να έχει γίνει κάτι στον αγώνα, εφόσον δεν έχω ακούσει κάτι»

***Τι κατέθεσε στην Επιτροπή Εφέσεων της ΕΠΟ ο νυν παίκτης του Παναθηναϊκού
Η ερώτηση από την έδρα δεν άφηνε περιθώρια. «Μπορεί να είναι στημένος ο αγώνας Ολυμπιακός-Βέροια 3-0». Ξεκάθαρη ήταν και η απάντηση του 25χρονου Νίκου Καλτσά, ο οποίος πλέον είναι παίκτης του Παναθηναϊκού: «Δεν πιστεύω ότι μπορεί να έχει γίνει κάτι, εφόσον δεν έχω ακούσει κάτι. Αν άκουγα θα το έλεγα. Παίξαμε αρκετά καλά, θυμάμαι ότι κάναμε και 2-3 ευκαιρίες. Δεν μπορώ να κάνω ανάλυση τον αγώνα. Εγώ ποδοσφαιριστής είμαι, να παίξω ποδόσφαιρο θέλω, δεν είμαι αναλυτής. Δεν είδα ποιοι μπήκαν μέσα στα αποδυτήρια. Πάντα όμως μπαίνουν μέσα ο προπονητής και ο Λαναρής. Λογικά μπήκαν μέσα αφού το κάνουν πάντα. Δεν είχα άποψη για αυτά που ειπώθηκαν στα αποδυτήρια, επειδή ως αναπληρωματικός έκανα ζέσταμα. Στον πάγκο δεν ειπώθηκε κάτι».

Για την συμπεριφορά που είχε ο Γεωργέα, στην Επιτροπή Εφέσεων της ΕΠΟ, ο Καλτσάς κατέθεσε τα εξής: «Οταν έγινε αλλαγή δεν ανέφερε τίποτα. Δεν τον ρώτησα γιατί έγινε αλλαγή, υπέθεσα λόγω τραυματισμού. Ήταν δίπλα μου. Ο Γεωργέας έκανε και πλάκες, παρεΐστικα. Μέσα στα αποδυτήρια είναι φυσιολογικός. Ο Καλογέρης ήταν καλό παιδί, επαγγελματίας».