Ολα όσα ανέφερε η Α.Τ. και γκρεμίζουν τη σκευωρία – Συνέντευξη στον Θωμαϊδη και αμέσως μετά κατάθεση, συνοδευόμενη, στον αθλητικό εισαγγελέα Αριστείδη Κορέα


*** «Στην συνέχεια αφού ολοκληρώθηκε η συνέντευξη, η οποία μου είπαν ότι θα προβαλλόταν μαγνωτοσκοπημένα την επόμενη εβδομάδα μετέβην στον Εισαγγελέα Αθηνών και κατέθεσα ενόρκως»

***«Ο κ. Θωμαΐδης είχε συνεννοηθεί προηγουμένως με τον κ. Κορέα, ο οποίος γνώριζε την περίπτωσή μου»  

***«Περί τα τέλη Μαρτίου-αρχές Απριλίου 2015 ο κ. Θωμαΐδης ήρθε και πάλι σε επικοινωνία μαζί μου προκειμένου να μου ζητήσει να πραγματοποιήσουμε μια δεύτερη συνέντευξη για το ίδιο θέμα με απώτερο σκοπό να καταθέσω, όπως μου είπε εκ νέου στον Ανακριτή κ. Ανδρεάδη»

***«Δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω αν και κατά πόσο έχουν συναντηθεί Μαρινάκης-Αρβανιτίδης»

***«Ωθήθηκα λόγω του εκνευρισμού και του θυμού μου απέναντι στον κ. Αρβανιτίδη, όπως προείπα, να αναφερθώ σε θέματα τα οποία δεν γνώριζα»

***«Τυπικές οι σχέσεις Αρβανιτίδη, Κουρίδη»


Αλλάζουν τα πάντα στην έρευνα του ανακριτή Γιώργου Ανδρεάδη περί δήθεν «εγκληματικής οργάνωσης» στο ποδόσφαιρο. Από τη «μαγική εικόνα» που δημιουργήθηκε, και φυσικά υπάρχουν υπεύθυνοι για αυτό αλλά είναι θέμα της δικαιοσύνης, περνάμε στην ανώμαλη προσγείωση για όσους την είχαν δημιουργήσει, προσπαθώντας να πλήξουν τον πρόεδρο του Ολυμπιακού Βαγγέλη Μαρινάκη.
Ο μονόδρομος είναι ένας… Να λάμψει η αλήθεια εφόσον η σκευωρία καταρρέει. Πλέον ο λόγος ανήκει στη δικαιοσύνη.
Όλα αυτά σε συνδυασμό τόσο με την ένορκη κατάθεση του Χιού Ντάλας που μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικά σε προηγούμενες αναρτήσεις, όσο και με αυτή της Α.Τ., η οποία δόθηκε στις 8 Μαϊου και την παρουσιάζουμε αναλυτικά, ενώ τονίζουμε ότι την περασμένη Πέμπτη η Α.Τ. κατέθεσε και αυτοπροσώπως στον ανακριτή Γιώργο Ανδρεάδη, χωρίς να συνοδεύεται από κανέναν.    
Στην ένορκη κατάθεση της 8ης Μαϊου η Α.Τ. τονίζει ότι δεν γνώρισε προσωπικά τον πρόεδρο του Ολυμπιακού Βαγγέλη Μαρινάκη.
Συγκεκριμένα αναφέρει: «Μάλιστα ο κ. Θωμαΐδης είχε προηγουμένως συνεννοηθεί με τον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Αθηνών, κ. Κορέα, ο οποίος γνώριζε την περίπτωσή μου και με περίμενε να καταθέσω. Ωστόσο στην κατάθεση που έδωσα, συνοδευόμενη από τον κ. Θωμαΐδη, παρασυρμένη για μια ακόμη φορά από την συναισθηματική μου κατάσταση και την ψυχολογική πίεση που μου είχε ασκηθεί, αναφέρθηκα σε πρόσωπα που μου ήταν άγνωστα έως εξ ονόματος (κ. Μαρινάκης) ή ελάχιστα γνωστά (κ. Κουρίδης) και που για τις συναλλαγές τους με τον κ. Αρβανιτίδη δεν είχα καμία απολύτως γνώση η πληροφόρηση».
Σύμφωνα πάντα με την κατάθεσή της, η Α.Τ. πριν οδηγηθεί στον αθλητικό εισαγγελέα Αριστείδη Κορέα είχε παραχωρήσει συνέντευξη στον δημοσιογράφο Κυριάκο Θωμαϊδη, η οποία θα προβάλλονταν μετά από μια εβδομάδα.
Οσον αφορά στο αν γνωρίζονται οι Μαρινάκης-Αρβανιτίδης, η Α.Τ. κατέθεσε στον ανακριτή Γιώργο Ανδρεάδη ότι «δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω εάν και κατά πόσο έχουν συναντηθεί».
Ενδιαφέρον έχει και το εξής σημείο των όσων αναφέρει στον ανακριτή Γιώργο Ανδρεάδη: «Αξίζει να σημειωθεί στο σημείο αυτό ότι ένα μήνα πριν περίπου, ήτοι περί τα τέλη Μαρτίου-αρχές Απριλίου 2015 ο κ. Θωμαϊδης ήρθε και πάλι σε επικοινωνία μαζί μου προκειμένου να μου ζητήσει να πραγματοποιήσουμε μια δεύτερη συνέντευξη για το ίδιο θέμα με απώτερο σκοπό να καταθέσω, όπως μου είπε εκ νέου στον Ανακριτή κ. Ανδρεάδη. Ωστόσο εγώ έχοντας μετανιώσει για τις ενέργειες και τις αναληθείς και υποθετικές δηλώσεις μου αρνήθηκα πεισματικά».
Πολλά συμπεράσματα μπορεί να βγάλει κάποιος και από το εξής… κομμάτι της κατάθεσης της Α.Τ.: «Περί τα τέλη του μηνός Μαρτίου 2014 επικοινώνησε μαζί μου τηλεφωνικά ο κ. Θωμαϊδης και γνωρίζοντας ότι η σχέση μου με τον κ. Αρβανιτίδη είχε κλονιστεί, καθώς και τα προσωπικά και οικογενειακά μου προβλήματα που αντιμετώπιζα, μου ζήτησε να δημοσιοποιήσω κάποια στοιχεία για αυτό και κάποιες ενδεχόμενες «ύποπτες» συναλλαγές του που σχετίζονταν με το χώρο του ποδοσφαίρου. Στην ερώτησή του λοιπόν σχετικά με το αν γνωρίζω κάτι για τον κ. Αρβανιτίδη αποκρίθηκα ότι γνωρίζω πολλά».


Καταλήγοντας η Α.Τ. επικεντρώνεται στους λόγους που ανακαλεί την κατάθεσή της στον εισαγγελέα Αριστείδη Κορέα: «Λόγω του ότι αντιμετωπίζω συνειδησιακό πρόβλημα καθ’ ον μέρος αφορά τις σχέσεις του κ. Κουρίδη και του κ. Μαρινάκη με τον κ. Αρβανιτίδη δεδομένου ότι δεν έχω καμία γνώση από αυτές, οι δε δηλώσεις μου επηρεάστηκαν από την ψυχοσυναισθηματική μου κατάσταση».