«Λαναρής και Καλαϊτζίδης ήταν μαζί στα αποδυτήρια και λέγανε πώς να παίξουν»

Ο ένας μετά τον άλλον καταρρίπτουν τις καταθέσεις του Μελισσανίδη, του Γεωργέα και του Καλογέρη για τον ματς Ολυμπιακός-Βέροια 3-0 που έγινε τον Ιανουάριο του 2013. Αυτή τη φορά ήταν η σειρά του φροντιστή της ομάδας Θανάση Βούλγαρη, ο οποίος ανέφερε στην Επιτροπή Εφέσεων της ΕΠΟ ότι στην ανάπαυλα μπήκε πρώτος στα αποδυτήρια και έφυγε τελευταίος.

Ακόμη κατέθεσε: «Όσο ήμουν μέσα δεν αντιλήφθηκα τίποτα. Εγώ πάντα είμαι μέσα στα αποδυτήρια. Ψυχολόγος δεν είμαι, δεν ξέρω γιατί τα είπε αυτά ο Γεωργέας. Λαναρής και Καλαϊτζίδης ήταν συνέχεια μέσα στα αποδυτήρια, πάντα είναι. Λέγανε πώς να παίξουν και τίποτα περισσότερο. Μέσα ήταν και οι δύο. Εγώ δεν άκουσα τίποτα. Με το που σφύριξε ο διαιτητής, τα παιδιά βγήκαν και δεν υπήρξε καθυστέρηση».