Κοτταρίδης: «Μου έχει μείνει σαν εικόνα ότι ο Γεωργέας έγινε αλλαγή λόγω τραυματισμού»

Ένα ακόμη… άδειασμα στον Γεωργέα στην Επιτροπή Εφέσεων της ΕΠΟ. Αυτή τη φορά από τον τερματοφύλακα Δημήτρη Κοτταρίδη, ο οποίος στο ματς της 6ης Ιανουαρίου 2013 Ολυμπιακός-Βέροια 3-0 ήταν αναπληρωματικός:
*«Μου έχει μείνει σαν εικόνα ότι ο Γεωργέας έγινε αλλαγή λόγω τραυματισμού. Για τον Καφέ μου έχει μείνει η ίδια εικόνα. Ότι ήταν και αυτός τραυματίας».
*«Δεν μου είπε κανείς ότι το ματς ήταν στημένο, πιστεύω ότι αν ήταν θα μου είχε πει κάτι, θα το θυμόμουν. Στον πάγκο δεν ειπώθηκε τίποτα»
*«Εγώ είδα ότι παίζαμε για να πάρουμε αποτέλεσμα. Και αν ήμασταν τυχεροί θα το παίρναμε. Πρώτη φορά ακούω ότι στήθηκε το παιχνίδι, ότι στήνονται τα παιχνίδια, δεν ενημερώθηκα ποτέ και από κανέναν ότι ήταν στημένο, το τι καταθέτει ο Γεωργέας είναι δικό του θέμα»

*«Ο Καλαϊτζίδης είναι περίεργος χαρακτήρας, απότομος, απρόσιτος».