Διαψεύδει κατηγορηματικά ο Καρυοφύλλης: «Δεν ισχύει τίποτα από όσα γράφτηκαν και μεταδόθηκαν»

Ο ρέφερι της ΕΠΣ Πειραιά Κώστας Καρυοφύλλης, που ήταν στον πίνακα της Football League και φέτος στη Γ’ Εθνική, διαψεύδει ότι το βράδυ της Πέμπτης δέχθηκε επίθεση από 30 άτομα, που επέβαιναν σε μηχανάκια, και ότι του έσπασαν το μαγαζί στο Περιστέρι. Μάλιστα η διάψευση είναι κατηγορηματική, καθώς μιλάει για σενάρια επιστημονικής φαντασίας.
Αναλυτικά:
«Αναγκάζομαι να δείξω σε φωτογραφία τον εαυτό μου για να αντιληφθείτε ότι δεν συνέβη το παραμικρό. Δεν με έδειρε κανείς. Δεν ισχύει τίποτα από όσα γράφτηκαν και μεταδόθηκαν. Αν συνέβαιναν αυτά αντιλαμβάνεστε δεν θα έβγαζα φωτογραφία.  Πρόκειται για σενάρια επιστημονικής φαντασίας. Αλλωστε το μαγαζί μου είναι κλειστό εκείνη την ώρα, έχει το ίδιο ωράριο με τα υπόλοιπα της αλυσίδας. 
Εγινε ένα επεισόδιο έξω από το κατάστημά μου που δεν είχε καμία σχέση με εμένα ούτε με τη διαιτησία. Άλλωστε ήμουν 1,5 χρόνο εκτός πινάκων, για λόγους υγείας, και επανήλθα πρόσφατα.  

Με εκπλήσσει όλος αυτός ο θόρυβος. Λυπάμαι και θλίβομαι γιατί πήγαν να με μπερδέψουν με μια ιστορία που είναι παραμύθι από την αρχή μέχρι το τέλος».
Μετά από όλα είμαστε αναγκασμένοι να κατεβάσουμε την είδηση και είμαστε χαρούμενοι που δεν ισχύει...