Καλαντζής: «Και τι έγινε; Ας έχει τόσες ενώσεις μαζί του ο Γραμμένος»

***Ο πρώην Βουλευτής Καβάλας της ΝΔ δήλωσε επίσης ότι δεν ξέρει αν θα είναι υποψήφιος

ΠΗΓΗ: www.arenafm.gr

Ο Γιώργος Καλαντζής που υπάρχει περίπτωση να κατέβει ως αντίπαλος του Βαγγέλη Γραμμένου στις εκλογές της ΕΠΟ, μίλησε στον Arena fm και μεταξύ άλλων τόνισε:
«Δεν έχει αποφασιστεί ακόμα αν θα κατέβω υποψήφιος πρόεδρος της ΕΠΟ. Ούτε εγώ έχω αποφασίσει. Αν γίνει θα είναι μεγάλη τιμή και θα είναι και κέρδος για τη Βόρεια Ελλάδα που δυο καρτνάσια Θα είναι υποψήφια για την ΕΠΟ.
Στις αρχές της δεκαετίας του ’80 ήμουν αντιπρόεδρος στον Ηρακλή Καβάλας, μετά  ήμουν και το 84-85 αντιπρόεδρος της ΠΑΕ Καβάλας. Όλη η Βόρεια Ελλάδα επίσης ξέρει πόσο κοντά στάθηκα σε όλες ειδικά κοντά στο σύνδεσμο παλαιμάχων του ΠΑΟΚ. Διότι όταν έρχονταν στο γραφρείο σου Κούδας, Παρίδης Αποστολίδης δεν μπορεί να μην κλίνεις ευλαβικά το γόνυ.
Ξέρω ότι είναι άξιος ο κύριος Γραμμένος. Όποιος είναι πρόεδρος πρέπει να το αποδείξει με έργα.
Και τι έγινε; Ας έχει τόσες ενώσεις μαζί του.
Επίσης δεν υπάρχει το ο Καλατζής είναι εις βάρος του ΠΑΟΚ. Δεν υπάρχει αυτό.
Ο Κουκοδήμος τώρα είναι βουλευτής, δεν θα σχοληθεί. Εγώ τώρα έχω κενό. Εγώ θα το κάνω  γιατί περιμένω την στήριξη όλων των μεγάλων. Όλοι οι μεγάλοι προσφέρουν και χρήμα και χρόνο κι αν δεν υπήχαν οι χρηματοδότες δε θα υπήρχαν οι ομάδες.


Ας ψάξετε να δείτε ποιος είναι ο Καλαντζής. Αυτό που κάνουμε το κάνουμε επειδή το αγαπάμε. Είναι δυνατόν να μην κοιτάξω να μείνει το όνομά μου και να μην βοηθήω όπου μπορώ;




Καλατζής: «Μεγάλη τιμή αν προταθώ για την προεδρία της ΕΠΟ» - «Δεν είμαι Αρειανός σαν τον κύριο Γραμμένο που τον προτείνει ο ΠΑΟΚ. Κάτι είμαι κι εγώ»

ΠΗΓΗ: www.metrosport.gr

Ο άνθρωπος που φέρεται ως υποψήφιος της προεδρίας της Ομοσπονδίας μίλησε στο Metropolis 95,5.

Αναλυτικά όσα είπε ο Γιώργος Καλατζής:
Για το αν αληθεύει ότι είναι έτοιμος να κατεβεί στις εκλογές της ΕΠΟ: «Αληθεύει, δεν έχει γίνει ακόμα καμία πρόταση, είναι μια πρόκριση που δεν θα την απορρίψω. Μιλάω σε έναν έγκριτο δημοσιογράφο, θα είναι μεγάλη τιμή για μένα αν μου γίνει αυτή η πρόταση και είμαι υποψήφιος».
Για το ποιος θα του κάνει την πρόταση: «Ευχαριστώ για την ερώτηση. Όποιος και να μου κάνει την πρόταση, είτε ο κύριος Σαββίδης είτε ο κύριος Μελισσανίδης, είτε ο κύριος Μαρινάκης, είτε ο κύριος Μαρινάκης, οι ενώσεις είναι αυτές που θα με προτείνουν αν θα με προτείνουν. Και δεύτερον οι άνθρωποι, γιατί μην κοροϊδευόμαστε, καμία ομάδα δεν θα είχε την μορφή που έχει αν δεν υπήρχαν οι παράγοντες και ξοδεύονται χωρίς κανένα όφελος».
Για το αν αυτοπροτάθηκε: «Δεν είναι δυνατόν αυτό. Αν οι ενώσεις με προτείνουν, έχει καλώς. Είναι σαν το Survivor. Έχετε δει πόση ώρα χτυπάνε το τσακμάκι για να ανάψει η φωτιά; Είναι τιμή για μένα που είμαι βορειοελλαδίτης, Καβαλιώτης, εάν μου γίνει αυτή η πρόταση».
Για το αν ισχύει ότι την υποψηφιότητά του θα την στηρίξουν ο Ολυμπιακός και η Νέα Δημοκρατία: «Το δεύτερο αποκλείστε το. Τι δουλειά έχουνε τα κόμματα στον αθλητισμό; Καμία. Ήμουν τέσσερα χρόνια αντιπρόεδρος στην ΠΑΕ Καβάλα.  Θα’ ναι μικρό πράγμα να με προτείνει ο Ολυμπιακός, ο Παναθηναϊκός, η ΑΕΚ, ο ΠΑΟΚ; Αυτό είναι το τελευταίο, οι ενώσεις θα με προτείνουν».

Για το αν είναι οπαδός του ΠΑΟΚ: «Πάντως δεν είμαι Αρειανός σαν τον κύριο Γραμμένο που τον προτείνει ο ΠΑΟΚ. Κάτι είμαι κι εγώ».