ΕΠΣ Ρεθύμνου: Διαιτητής καταγγέλλει ότι γρονθοκοπήθηκε πριν από την έναρξη αγώνα


Σύμφωνα με το φύλλο αγώνα ο διαιτητής Νίκος Σαρρής δέχθηκε επίθεση από  παράγοντα της ομάδας  Τάλως Γαράζου πριν την έναρξη της αναμέτρησης της ομάδας του Γαράζου απέναντι στην Επισκοπή 2010 για το πρωτάθλημα της ΕΠΣ Ρεθύμνου.
Σύμφωνα με τον κ. Σαρρή ο παράγοντας της ομάδας μπήκε στα αποδυτήρια πριν την έναρξη της αναμέτρησης και σπρώχνοντάς τον, τον έριξε κάτω, ενώ έπειτα τον απείλησε λέγοντάς του, «κανόνισε να μας παίξεις καλά σήμερα γιατί δε θα φύγεις από δω».
Ο ρέφερι δεν βγήκε ποτέ στον αγωνιστικό χώρο, καθώς, όπως αναγράφει το φύλλο αγώνα, δεν ήταν σε θέση.
Αναλυτικά το φύλλο αγώνα που συνέταξε ο διαιτητής Νίκος Σαρρής: «Πριν την έναρξη του αγώνα στις 2.20 εισήλθε στα αποδυτήρια ο .....παράγοντας του Τάλως Γαράζου, με έσπρωξε με έριξε κάτω και μου είπε «να φύγεις από εδώ, έχω πάρει τηλέφωνο το Δασκαλόμαρκο να μην ξαναέρθεις στο Γαράζο».
Όταν σηκώθηκα με έσπρωξε με τις γροθιές του στο στήθος μου και μου είπε, «κανόνισε να μας παίξεις καλά σήμερα γιατί δε θα φύγεις από δω». Στο περιστατικό ήταν παρόντερ οι βοηθοί μου, ο παρατηρητής διαιτησίας, καθώς και ο γιατρός του αγώνα και ο αρχηγός του Τάλως Γαράζου, οι οποίοι με βοήθησαν. Αφού σηκώθηκα είχα πόνο στη μέση από το ξαφνικό πέσιμο στο πάτωμα, καθώς τα πλακάκια ήταν βρεγμένα και δε μπόρεσα να ελέγξω την πτώση μου. Με τον πόνο αυτό δεν ήμουν σε κατάσταση να διευθύνω το παιχνίδι. Αποχώρησα στις 3.15 αφού προηγούμενος ο .... ήρθε και μου ζήτησε συγνώμη. Ο αρχηγός του Τάλως Γαράζου ήταν παρών από τη στιγμή που με έσπρωξε με τις γροθιές του».