Σκληρή γλώσσα από Κούγια για Περέιρα και διαιτητές


Συγκεκριμένα, για θέματα που έχουν να κάνουν με τη διαιτησία, ο μεγαλομέτοχος της ΑΕΛ, Αλέξης Κούγιας δήλωσε στομ ραδιοφωνικό σταθμό «Αθλητικό Μετρόπολις» της Θεσσαλονίκης:
Για τα συνεχόμενα λάθη της διαιτησίας: «Πιστεύω πως δεν θα ηρεμήσουμε ποτέ από τα διαιτητικά λάθη. Όποια λάθη και να κάνουν οι διαιτητές βλέπουμε ότι παραμένουν στους πίνακες και μάλιστα κάποιοι απ’ αυτούς προάγονται, ανάλογα με ποια συμφέροντα εξυπηρετούν και με το ποιόν έχουν για επικεφαλής τους στις ενώσεις τους. Και επειδή δεν θέλουν να χάσουν τα λεφτά τους, φαίνεται ότι λειτουργούν σύμφωνα με τα συμφέροντα τρίτων. Είναι απίστευτο ότι οι διαιτητές παίρνουν περισσότερα χρήματα κι από τους Αρεοπαγίτες . Είμαι σίγουρος πως δεν πρόκειται να αλλάξουν ποτέ τα πράγματα. Είμαι πολλά χρόνια στο ποδόσφαιρο και πλέον είμαι πεπεισμένος ότι δεν αλλάξουν τα πράγματα. Είμαι ένας ανεξάρτητα οικονομικά παράγοντας με μεγάλη εμπειρία στα αθλητικά δρώμενα και έτσι το ποδόσφαιρο είναι μέρος της κουλτούρας μου, οπότε έχω το δικαίωμα να μιλάω και να κρίνω».
Για το ρόλο του Περέιρα στην ΚΕΔ: «Αυτός δεν ξέρει τι γίνεται στις ενώσεις. Του δίνουν έναν κατάλογο με διαιτητές και του λένε πως ο ένας είναι καλός και ο άλλος κακός διαιτητής. Μπορεί στο τέλος της χρονιάς και όταν θα έχει αξιολογήσει το δυναμικό των διαιτητών να λειτουργήσει ανάλογα, αλλά τότε η δουλεία θα έχει γίνει».